اصفهان

مساجد یکی از نعمت‌های الهی در جامعه هستند

مساجد یکی از نعمت‌های الهی در جامعه هستند

مساجد یکی از نعمت‌های الهی در جامعه هستند

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: حضور نمازگزاران و به خصوص جوانان و نوجوانان در مساجد کم‌رنگ است و اگر در مساجد همه اقشار جامعه حضور یابند رونق خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار شهرضافردا، حجت الاسلام حسن دهشیری ظهر یک‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی اردستان، اظهار داشت: مساجد یکی از نعمت‌های الهی در جامعه هستند که متأسفانه گاهی اوقات از آن غفلت می‌شود و اگر ما بتوانیم در راستای احیا مساجد قدم برداریم در واقع یک فرهنگ نهادینه شده و به تبیین فرهنگ احیا مسجد توجه شده است.

وی افزود: حضور نمازگزاران و به خصوص جوانان و نوجوانان در مساجد کم‌رنگ است و اگر در مساجد همه اقشار جامعه حضور یابند رونق خواهد گرفت همچنین مساجد پایگاه‌های انقلاب هستند چرا که حرکت‌های اعتراضی آن دوران نیز از مساجد بوده است.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: ۳۰ مرداد به عنوان روز جهانی مساجد نامگذاری شده به دلیل اینکه در این روز مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد و در راستای توجه به جایگاه و اهمیت مسجد همچنین پاسداشت مساجد، این روز نامگذاری شد.

دهشیری تصریح کرد: خبرنگاران صدای رسا و چشم بینای جامعه هستند بنابراین انتظار می‌رود تحلیل درست و ارائه صحیح نیز داشته باشند و در ایام انتخابات نیز به صورت آگاهانه و محتاطانه، مشارکت حداکثری را ایجاد کنند./خبرگراری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا