اجتماعیایران

ثبت‌نام بیش از 800 نفر از اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس

ثبت‌نام بیش از 800 نفر از اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس

سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: در پیش ثبت نام انتخابات مجلس ۴۸ هزار و ۸۴۷ متقاضی موفق به پیش ثبت‌نام شدند. از این تعداد ثبت نام انجام شده بنابر کسب اطلاع خبرنگار فارس، بیش از 800 مورد ثبت نام از جبهه اصلاحات بوده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، بررسی های اولیه نشان می‌دهد بیش از 800 نفر از اصلاح طلبان در پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.

این در حالی است که جبهه اصلاحات در موضع‌گیری رسمی خود اعلام کرد «نظری درباره انتخابات مجلس ندارد».

رسانه های جبهه اصلاحات این موضع گیری رسمی را 2 پاره شدن جبهه اصلاحات دانستند چرا که بخشی از اعضای این جبهه نظرشان بر مشارکت جدی در انتخابات بود و با این موضع گیری رسمی کارکرد جبهه اصلاحات به عنوان مجموعه هماهنگ کننده احزاب مختلف این جریان دچار چالش شد.

علی مطهری نماینده سابق مردم تهران که با فهرست امید اصلاحات وارد مجلس دهم شده بود و در این دور از انتخابات نیز ثبت نام کرده است گفت: اصلاحات، کارگزاران و اعتدالی‌ها اگر بخواهند اثر گذار باشند باید با فهرست واحد وارد انتخابات بشوند.

پیشتر اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور درباره آمار کل ثبت نام ها گفته بود در پیش ثبت نام انتخابات مجلس ۴۸ هزار و ۸۴۷ متقاضی موفق به پیش ثبت‌نام شدند.

پایان پیام/خبرگزاری فارس

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا