اصفهان

ضعف عملکردی دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات پذیرفته نیست

ضعف عملکردی دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات پذیرفته نیست

اصفهان – استاندار اصفهان گفت: پذیرفته نیست دستگاهی در انتخابات ضعیف عمل کند در این راستا عملکرد دستگاه‌های استان گزارش شود تا ضمن برخورد با دستگاه خاطی تدابیر لازم اندیشیده شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، سیدرضا مرتضوی عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان در دانشگاه علوم پزشکی ضمن گرامیداشت روز شهدای دانشجو و سالگرد شهادت شهید علم الهدی اظهار کرد: انتخابات مهم‌ترین رویدادی است که کشور در سال‌جاری برای اجرای آن در حال برنامه‌ریزی و تمهید است.

وی ادامه داد: انتخابات امری است که برای همه ارکان نظام مأموریت دارد و همه ما نسبت به آن مسئول هستیم و رهبری معظم انقلاب پرچمدار این حرکت هستند و با راهبردهای اساسی اجرای انتخابات را هدایت می‌کنند.

استاندار اصفهان عنوان کرد: از این رو می‌طلبد همه مدیران و مسؤولان استان همت و همکاری خود را با ستاد انتخابات استان داشته باشند.

وی تصریح کرد: پذیرفته نیست دستگاهی در حمایت و پشتیبانی از اجرای انتخابات ضعیف عمل کند در این راستا عملکرد دستگاه‌های استان گزارش شود تا ضمن برخورد با دستگاه خاطی تدابیر لازم صورت بگیرد.

مرتضوی گفت: باید برای مشارکت در انتخابات جهاد تبیین صورت بگیرد و مدیران در حوزه مأموریت خود با عملکرد مناسب ضمن مردم داری، در مشارکت همگانی نقش آفرینی کنند.

وی تاکید کرد: مدیران در حوزه مأموریت اداری و تأثیر اجتماعی خود برای برگزاری و مشارکت همگانی در انتخابات اهتمام ویژه داشته باشند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جهاد تبیین نیز به عنوان یک راهبرد اساسی و سرلوحه برنامه همه دستگاه‌ها قرار بگیرد و مدیران دستاوردها و اقدامات انجام شده را به خوبی برای مردم بازگو کنند.

استاندار اصفهان گفت: در این ایام بایستی مراقب سخنان و اظهارنظرهای خود باشیم.

وی تصریح کرد: در چند هفته اخیر به دلیل سخنان یکی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی تحت فشار مضاعف بودیم که چرا اصفهان از استفاده از سوخت مازوت مستثنی است و نگران هستیم با این نوع رفتارها، تلاش مدیریت استان بمنظور عدم استفاده از سوخت مازوت در اصفهان از بین برود.

مرتضوی افزود: از این رو باید در این برهه زمانی بسیار مراقبت کنیم تا ثمرات استان در حوزه‌های مختلف تحت تأثیر اظهارنظرهای نابجا قرار نگیرد.

استاندار اصفهان متذکر شد: علیرغم اینکه رسانه‌های دشمن بر کاهش و کم رنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات فعالیت می‌کنند بعنوان جبهه انقلاب و باتوجه به اهمیت انتخابات پیش‌رو بایذباید از این مهم تمام قد و با تمام توان مراقبت و محافظت کنیم.

مرتضوی اضافه کرد: در این راستا بایستی هر چه در توشه و توان داریم برای تجلی انتخابات به کار بگیریم‌.

وی ضمن اشاره به ۱۵ دی ماه سالروز فرمان حضرت امام (ره) در راستای تشکیل هسته‌های گزینش، گفت: در حوزه گزینش از افراط و تفریط جلوگیری و عالمانه و عامدانه تصمیم گیری شود.

وی متذکر شد: هدف هسته گزینش شناسایی و به کار گیری نیروی انسانی کارآمد، متخصص، خیرخواه، متدین و انقلابی است.

استاندار اصفهان تأکید کرد: از این رو از هرگونه افراط و تفریط پرهیز شود که البته گزینش مرجعی است که از اعوجاجات جلوگیری می‌کند.

مرتضوی ادامه داد: تشکیل شورای هم‌اندیشی هسته‌های گزینش در استان حرکت قابل توجه و قابل تقدیری است که با فکر و نظر جمعی امر گزینش محقق شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: در جلسه اخیری که با برخی وزرا داشتیم مقرر شد دستگاه‌های استان پروژه‌های قابل افتتاح خود را لیست و به مدیریت استان اعلام کنند تا با تأمین اعتبار مناسب در سطح ملی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های زمین مانده استانی باشیم.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود این لیست در کمترین زمان ممکن به معاونت عمرانی استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان ارسال شود تا ضمن جمع بندی بتوانیم تأمین اعتبار مورد نظر را از سطح ملی دریافت و پروژه‌های در شُرُف افتتاح را ساماندهی و در اختیار مردم قرار دهیم./خبرنگار مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا