ورزشی

تعلیق جودو ایران به پایان رسید

رئیس فدراسیون جودو گفت: تعلیق جودوی ایران بدون هیچ شرط و شروطی به پایان رسیده و از امروز در میادین رسمی حضور خواهیم داشت.

روز گذشته دوشنبه ۲۷ شهریور ماه سال ۱۴۰۲ جودوی ایران پس از ۴ سال تعلیق دوباره به صورت رسمی به میادین بین‌المللی بازگشت. پایان تعلیق جودوی ایران باعث شد تا تیم ملی جودو مردان و ایران با ترکیب ۴ ملی‌پوش جهت حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ راهی چین شدند.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در پاسخ به این سؤال که آیا تعلیق جودوی ایران به صورت رسمی به پایان رسید یا خیر، گفت: ما ۴ سال سخت را پشت سر گذاشته‌ایم و خوشبختانه دیروز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه تعلیق جودوی ایران به پایان رسید. واقعا در طول این مدت ما پای ارزش‌ها و آرمان‌های نظام انقلاب اسلامی ماندیم. شاید شرایط سختی داشتیم و نوجوانان و جوانان ما در مسابقات بین‌المللی نتوانستند شرکت کنند و از فعالیت‌های بین‌المللی محروم بودند، اما با افتخار سرمان را بالا گرفتیم و در این ۴ ساله خانواده جودو اتحاد خود را حفظ کردند و در نهایت کارهای بزرگی انجام دادیم.

رئیس فدراسیون جودو در پاسخ به این سؤال که آیا تعلیق جودوی ایران بدون پیش شرط به پایان رسیده است، گفت: بله، دو شب پیش تعلیق جودوی ایران بدون هیچ شرط و شروطی به پایان رسید. به عنوان رئیس فدراسیون این موضوع را اعلام می‌کنم که تعلیق جودوی ایران به پایان رسیده، هیچ پیش شرطی هم وجود ندارد و تمام مسائل اداری ما در حال انجام شدن است. ما حتی مراحل ثبت نام ملی‌پوشان را انجام داده‌ایم چون یک روز فرصت باقی مانده بود. خوشبختانه فدراسیون جهانی هم با ما همکاری‌های لازم را داشته و کارت‌های بچه‌های ما جهت حضور در مسابقات صادر شده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا