ایرانجهان

سناریوی تروریست‌ها برای انداختن قتل یک معتاد گردن مأموران امنیتی

سناریوی تروریست‌ها برای انداختن قتل یک معتاد گردن مأموران امنیتی

در خلال تحقیقات امنیتی ـ اطلاعاتی در پرونده بازداشت اعضای شبکه تروریستی _ صهیونیستی مشخص شد که یکی از عناصر بازداشت شده، بدلیل اعتیاد شدید، مشکلات اخلاقی و اختلافات خانوادگی، مورد نفرت و غضب سایر اعضای خانواده قرار داشته و آن‌ها در صدد قتل وی بوده‌اند.

وزارت اطلاعات اوایل مرداد سال جاری از بازداشت اعضای شبکه گسترده تروریستی _ صهیونیستی به همراه ۴۳ بمب خبر داد. تروریست هایی که قصد داشتند در آستانه محرم دست به اقدامات متعدد خرابکارانه از جمله انفجار در محل مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بزنند.

بر همین اساس روز گذشته نیز اعلام شد که نیرو‌های عملیاتی وزارت اطلاعات موفق شده اند به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ تروریستی – صهیونیستی در ۴ استان کشور ضربات سنگینی را وارد کنند.

براساس آنچه اعلام شده یکی از کشفیات بسیار قابل تأمل در این پرونده، طراحی «سناریوی کشته‌سازی» برای قتل برادر، توسط خواهر و دیگر برادران بود!

در خلال تحقیقات امنیتی ـ اطلاعاتی، مشخص شد که یکی از عناصر بازداشت شده، بدلیل اعتیاد شدید، مشکلات اخلاقی و اختلافات خانوادگی، مورد نفرت و غضب سایر اعضای خانواده قرار داشته و آن‌ها در صدد قتل وی بوده‌اند.

از آنجا که این فرد سابقه‌ دو نوبت دستگیری به اتهام اوباش‌گری در پاییز سال گذشته داشته است، خواهر وی (دیگر متهم بازداشتی) با برآورد بودجه لازم در حال فراهم آوردن مقدماتی برای اجرای سناریوی کشتن او در سالگرد وقایع سال گذشته و انتساب قتل فرد معتاد به مأمورین حفظ نظم و امنیت و سپس، انجام تجلیل از وی تحت عنوان «یک مبارز قهرمان» بود!

وزارت اطلاعات اعلام کرده که مستندات اطلاعاتی ذی‌ربط و اعترافات صریح هر دو متهم این پرونده، به آگاهی مرجع محترم قضایی رسیده است.

در تاریخ سوم شهریور ماه جاری، دلاورمردان گمنام اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان با یورش به محل نگهداری تجهیزات نظامی یک گروه خرابکار در توابع شهرستان تفتان، تسلیحات و تجهیزات دپو شده برای انجام عملیات ایذایی و تروریستی در روزهای آتی را کشف و ضبط کردند. در این پرونده نیز، برخی تجهیزات مکشوفه حکایت از در جریان بودن سناریو انجام عملیات تروریستی و انتساب آنها به نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی بوده است.

پایان پیام/خبرگزاری فارس

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا