اصفهان

شکارچی غیر مجاز پیش از اقدام به شکار در نائین دستگیر شد

شکارچی غیر مجاز پیش از اقدام به شکار در نائین دستگیر شد

نائین_ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نائین از دستگیری یک متخلف که به قصد شکار غیر مجاز وارد پناهگاه حیات وحش عباس آباد شده بود خبرداد.

علیرضا رضایی اظهار داشت: در راستای گشت و کنترل و جلوگیری از تخلفات شکار و صید، مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نائین موفق به دستگیری یک نفر متخلف شکار و صید در این شهرستان شدند.

وی ادامه داد: این متخلف که به قصد شکار غیرمجاز وارد پناهگاه حیات وحش عباس آباد نائین شده بود، با هوشیاری و اقدام به موقع و پیش از اقدام به هرگونه شکار توسط محیط بانان شهرستان نائین دستگیر شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نائین افزود: یک قبضه سلاح تک لول کالیبر به همراه ادوات شکار اعم از تعداد شش عدد فشنگ چهار پاره و چهار عدد فشنگ ساچمه از شکارچی مذکور کشف و ضبط و پرونده جهت رسیدگی به مرجع قانونی ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، پناهگاه حیات وحش عباس آباد نائین با وسعت بیش از ۳۰۰ هزار هکتار در ۹۰ کیلومتری شمال شرق شهر نائین واقع است و به لحاظ جغرافیایی بخشی از این پناهگاه در شهرستان نائین و بخش دیگری از آن در شهرستان خوروبیابانک قرار دارد و مدیریت این منطقه بر عهده اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نائین است./خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا