ورزشی

پشت پرده خبر فسخ گل‌محمدی/ درخواست سرمربی پرسپولیس چیست؟

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به شایعه فسخ قرارداد گل‌محمدی واکنش نشان داد.

دقایقی پیش بود که خبر فسخ قرارداد یحیی گل‌محمدی با باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی خبرساز شد و گمانه‌زنی‌ها در خصوص و صحت و سقم این خبر بالا گرفت.

این اتفاق در حالی رخ داد که گل‌محمدی طی روزهای اخیر نسبت به عملکرد مدیران باشگاه انتقاد داشته و حتی درخصوص پرداخت مطالبات معوقه بازیکنان و کادرفنی انتقاداتی را به درویش مطرح کرد.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: گل‌محمدی مطالبات فصل گذشته خود را به صورت کامل دریافت کرده و درخواست او برای دریافت آپشن‌های قهرمانی فصل قبل است. هنوز فسخی صورت نگرفته و گل‌محمدی صحبتی هم در این خصوص با باشگاه نداشته است. تلاش می‌کنیم با فراهم کردن منابع مالی هرچه زودتر مبلغی را برای تسویه حساب با اعضای تیم فراهم کنیم تا در ادامه مسابقات دغدغه‌ای نداشته باشند. ما امسال باید در چند جبهه بجنگیم و لازمه این موضوع همدلی و اتحاد بین تمام ارکان باشگاه است.

گفته می‌شود گل‌محمدی چند روز پیش با حضور در باشگاه پرسپولیس اخطار ۱۰ روزه خود را تحویل باشگاه داده و اعلام کرده بعد از پایان این مهلت، در صورت پرداخت نشدن مطالباتش می‌تواند قرارداد خود را یک‌طرفه فسخ کند.

این ادعا در حالی مطرح شده است که بر اساس مصوبه جدید سازمان لیگ فوتبال ایران حق فسخ یکطرفه قراردادها از بازیکنان و مربیان گرفته شده است و تنها در شرایطی خاص چنین تصمیمی قابل اجرا خواهد بود که ظاهراً شامل حال گل‌محمدی نمی‌شود.

با این حال به نظر می‌رسد هدف گل‎محمدی از این کار فشار بیشتر به مدیران باشگاه برای دریافت مطالباتش است و در این شرایط طی روزهای پیش رو باید شاهد چالش بیشتر گل‌محمدی با مدیران این باشگاه باشیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا