ایرانجهان

فرهنگستان علوم رئیس هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی شد

فرهنگستان علوم رئیس هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی شد

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با ریاست فرهنگستان علوم بر هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی موافقت کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در جلسه عصر امروز سه‌شنبه که به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، دستور رئیس‌جمهور برای توسعه مأموریت شورای‌عالی جوانان را که در دیدار روز سه‌شنبه 9 آبان با جمعی از نوجوانان مطرح شد، مورد بررسی و تصویب قرار داد.

بر این اساس، اساسنامه شورای‌عالی جوانان مطابق با مصوبه جدید اصلاح و برای تصویب به شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ارائه خواهد شد تا از این پس این شورای‌عالی مسائل جوانان و نوجوانان را توأمان پیگیری کند.

در ادامه پیشنهاد رئیس فرهنگستان علوم درباره ریاست این مجموعه بر هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره، طرح و اعضا با توجه به تغییرات اخیر و رشد کمی و کیفی مطلوب فعالیت‌های فرهنگستان علوم، با ریاست فرهنگستان علوم بر این هیأت موافقت کردند.

ارائه گزارش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره سند تحول جامع این مجموعه بخش پایانی جلسه امروز شورا بود. براساس گزارش تهرانچی از فعالیت‌های دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، مهارت‌آموزی و فعالیت‌های اقتصادی، دانشگاه آزاد اسلامی رشد و توسعه قابل توجهی به‌ویژه در حوزه‌های مهارت‌آموزی مطابق با سند جامع تحول این دانشگاه داشته است.

پایان پیام/خبرگزاری فارس

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا