ورزشی

جواد نکونام: امیدوارم فوتبال ایران غرق نشود/ الان بدترین شرایط برای فوتبال ما است

سرمربی کنونی استقلال چند سال قبل پیرامون شرایط خاص فوتبال کشورمان و معرفی نکردن ستاره جدید به جای نفرات قبلی هشدار داده بود.

جواد نکونام چه در دوران بازیگری و چه در عرصه مربیگری همواره به صراحت لهجه معروف بود و اگرچه کم مصاحبه می‌کرد اما هرگاه لب به سخن می‌گشود حرف‌هایش را صریح و بی‌پرده بیان می‌کرد.

سرمربی فعلی استقلال که ۱۴ سال قبل بازیکن تیم ملی و باشگاه اوساسونا بود، روز هجدهم شهریور سال ۱۳۸۸، با هشدار نسبت به وضعیت فوتبال ایران گفت: باید قبول کنیم که فوتبال ایران بدترین اوقات خود را سپری می‌کند. ما به جام جهانی نرسیدیم همین مسئله ضربه بزرگی به فوتبال ما وارد می‌کند. من می‌ترسم به خاطر این مشکلات فوتبال ایران غرق شود. کیفیت رقابت‌های لیگ برتر پایین آمده و در تولید بازیکن دچار مشکل شده‌ایم.

نکونام ادامه داد: پس از این‌که به جام جهانی ۲۰۰۲ نرسیدیم، چند ماه طول کشید تا دوباره به شرایط عادی برگردیم تازه آن زمان بازیکنانی مانند مهدوی‌کیا، علی کریمی و وحید هاشمیان از تیم ملی خداحافظی نکرده بودند ولی حالا تعداد زیادی از بزرگان هم از تیم ملی رفته‌اند. شما ببینید الان کدام بازیکنان ما در اروپا حضور دارند؟ مهدوی‌کیا، علی کریمی و وحید هاشمیان نمونه بارز ستاره هستند اما ‌آن‌ها از مدت‌ها قبل لژیونر بوده‌اند. فوتبال ما در سال‌های اخیر کدام بازیکنان را پرورش داده که در حد این نفرات باشند؟

خبرورزشی‌گردی| جواد نکونام: امیدوارم فوتبال ایران غرق نشود/ الان بدترین شرایط برای فوتبال ما است

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا