ورزشی

اتفاق عجیب در بازی برگشت پرسپولیس مقابل فولاد/ غیبت مشابه گلزنان دیدار رفت!

نکته جالب توجه در برگزاری دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و فولاد غیبت طولانی مدت دو گلزن بازی رفت پرسپولیس است.

با نگاهی به آمار و ارقام بازی رفت تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان در دیدار رفت که در شهر اهواز برگزار شد به نکته جالب توجهی برمی‌خوریم.

آن مسابقه که در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ برتر و در تاریخ هشتم شهریور ماه در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار شد ابتدا با گل دقیقه ۶۶ مرتضی پورعلی گنجی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس رقم خورد ولی این آخرین گل پرسپولیسی‌ها نبود چون یاسین سلمانی در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه دوم توانست دومین گل تیم پرسپولیس را به ثمر برساند.

نکته عجیب و شاید جالب توجه در این باره، مصدومیت هر دو گلزن پرسپولیس در بازی رفت مقابل فولاد از ناحیه ربات صلیبی زانو و غیبت شان در بازی برگشت باشد. یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی در جریان برپایی اردوهای تیم ملی و شدت فشار وارد بر این دو بازیکن در اردوهای باشگاهی، لیگ قهرمانان آسیا و تیم ملی، در نهایت از ناحیه ربات صلیبی زانو دچار پارگی شدند تا هر یک ۹ ماه از میادین دور بمانند.

پورعلی گنجی و سلمانی حالا هر دو در حال پشت سر گذاشتن دوران نقاهت بعد از جراحی هستند تا از مدتی دیگر تمرینات خود را از سر بگیرند و برای شروع فصل آینده در خدمت پرسپولیس باشند.

یادآور می‌شود؛ دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و فولاد جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا