اجتماعی

توضیحات جدید نظام وظیفه درباره معافیت بازیکنان لیگ برتر

توضیحات جدید نظام وظیفه درباره معافیت بازیکنان لیگ برتر

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته بازیکنان مشمول خدمت سربازی تا پایان فصل جاری معاف خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، حسین زاهدی معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: ابلاغیه( انجام خدمت سربازی بازیکنان تیم های ورزشی ) که درمهر ماه اتفاق افتاد، متوقف شد.

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا افزود: با جلساتی که با وزارت ورزش داشتیم قرار بر این شدکه با فدراسیون و بازیکنان هماهنگی های لازم صورت گیرد.

وی در پایان افزود: هیچ مشکلی برای بازیکنان تا پایان فصل جاری وجود ندارد و این افراد می‌توانند در تیم هایشان ادامه فعالیت داشته باشند.

پیش از این با توجه به مصوبه ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر تعلیق خدمت سربازی بازیکنانی که خدمت آنها به دلیل بازی در لیگ برتر تا ۲۸ سالگی یا حضور در تیم ملی تا ۳۰ سالگی معوق شده است، باشگاه‌هایی که برای بازیکنان سرباز خود مجوز موقت دریافت نکرده‌بودند، باید طبق قانون آنها را به خدمت سربازی اعزام می‌کردند. همچنین باشگاه‌هایی که این مجوز را دریافت کرده‌ بودند، حداکثر تا نیم فصل لیگ برتر می‌توانستند از بازیکنان سرباز خود استفاده کنند و پس از آن بازیکنان باید سرباز شده و به خدمت می‌رفتند.

محمد عمری، میلاد سرلک، ابولفضل جلالی، امید نورافکن از جمله شاخص ترین بازیکنان لیگ برتری هستند که مشمول خدمت سربازی شده اند.

پایان پیام/خبرگزاری فارس

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا