ورزشی

عکس| اعتراض هواداران آلمانی به یک قانون جدید به شکلات و توپ تنیس

شیوه خاص اعتراض‌ هواداران آلمانی به تصویب قانون ورود سرمایه‌گذاران خارجی به این کشور با واکنش جالب یکی از بازیکنان تیم بوخوم مواجه شد.

صدور مجوز ورود سرمایه‌گذاران خارجی به بوندس‌لیگا و لیگ دسته دوم فوتبال آلمان، اعتراض گسترده هواداران فوتبال را در این کشور به همراه داشت.

در واکنش به تصویب این قانون، هواداران ۳۶ تیم دو دسته بالای فوتبال آلمان اعلام کردند که در ۱۲ دقیقه نخست بازی‌ تیم‌های‌شان در هفته جاری، سکوت خواهند کرد.

برخی از هواداران اما پا را فراتر گذاشتند و با شیوه اعتراض‌ خود باعث توقف بازی‌ها شدند. هواداران تیم اونیون برلین جزو این دسته بودند که در جریان بازی روز گذشته‌ (شنبه) مقابل بوخوم از روی سکوهای ورزشگاه خانگی حریف اشیای مختلفی از توپ تنیس گرفته تا سکه و شکلات را به داخل زمین چمن پرتاب کردند.

در این میان واکنش تاکوما آسانو مهاجم تیم بوخوم به شیوه اعتراض هواداران تیم اونیون برلین توجه رسانه‌ها را جلب کرد. او به کنار زمین رفت و یکی از شکلات‌های پرتاب شده را باز کرد و خورد و دقایق قبل از پایان نیمه اول هم گل اول بازی را برای تیم میزبان زد. بوخوم در ادامه ۲ گل دیگر هم زد و بازی را مقتدرانه برد تا به رده سیزدهم جدول صعود کند./منبع: تسنیم

عکس| اعتراض هواداران آلمانی به یک قانون جدید به شکلات و توپ تنیس

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا