ورزشی

اوزونیدیس: شکست استقلال خوزستان در یک بازی سخت و عجیب هدف ماست

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: بازی فردا با استقلال خوزستان، سخت و عجیب است.

مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم گل‌گهر و استقلال خوزستان، اظهار کرد: برای بازی فردا خبر بد این است که چندین بازیکن را نداریم. خبر خوب است که برای شروع ۱۱ بازیکن داریم! همانطور که قبلا گفته‌ام به همه گروه اعتماد دارم. امیدوارم هر بازیکنی بازی می‌کند بهترین عملکرد خودش را ارائه بدهد تا نتیجه بگیریم.

وی افزود: بازی سخت و عجیبی داریم چون تیم مقابل می‌جنگد که در لیگ بماند و همه توانشان را به کار می‌گیرند. ما هم هدفمان این است که به بالای جدول برسیم و باتوجه به اینکه بازی قبلی را از دست دادیم، باید حتما در این بازی برنده شویم.

سرمربی گل گهر گفت: برخی بازیکنان را نداریم و این بد است ولی قسمت خوب این است که به بازیکنان جوان شانس می‌دهیم و می‌توانند خودشان را نشان بدهند. همیشه اینطور است که وقتی چیزهایی را از دست می‌دهید، چیزهای دیگری را به دست می‌آورید. برای من مهم است آنچه کار کردیم و می‌خواهیم را در مسابقه انجام و احترامی که برای باشگاه قائل هستند را نشان بدهند.

اوزونیدیس تصریح کرد: تیم ما همیشه با هدف بازی می‌کند تا نتیجه دلخواه را بگیرد به همین خاطر مطمئنم فردا بازیکنان نمایش خوبی خواهند داشت و تلاش می‌کنند تا برنده شوند.

وی درخصوص اینکه آیا از بازیکنان جوان تیم رضایت دارد، گفت: توصیه من این است که با قدرت تمرینات و بازی را ادامه بدهند. در تیمی‌ مثل تیم ما، حضور در ترکیب اصلی کار سختی است. برای همین باید تلاش زیاد داشته داشته باشند. هدف ما به عنوان یک‌باشگاه این است که بازیکنان رشد کنند. به همین خاطر گفتم غیبت بازیکنان به بازیکنان جوان شانس می‌دهد تا خودشان را نشان بدهند. به کلیه نفرات لیست اعتقاد داریم. بنابراین باید هر لحظه که به آن‌ها احتیاج داشتیم، آماده باشند و با صددرصد توان بازی کنند./فارس

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا