ورزشی

قول مهمی که سرمربی تیم ملی به منتقدین داد

تحریریه داخلی زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با حذف تیم ملی از جام ملت‌ها انتظار می‌رفت امیر قلعه‌نویی با حضور در یک برنامه تلویزیونی به منتقدین پاسخ بدهد.

بعد از اینکه تیم ملی در مصاف با قطر با نتیجه ۳-۲ شکست خورد، سعید الهویی با حضور در برنامه شبکه ورزش با جواد خیابانی و مهدی توتونچی در مورد عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها حرف زد که بیشتر توضیحات این مربی جوان برای مجریان برنامه و مردم قانع کننده نبود.

امیر قلعه‌نویی در پیامی که برای میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر فرستاد گفت هم اکنون به همراه خانواده در مسافرت است و هفته آینده در این برنامه حاضر می‌شود و پیرامون عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها حرف خواهد زد. مجری برنامه فوتبال برتر هم چنین از مردم خواست سوالات خود از سرمربی تیم ملی را با برنامه طرح کنند تا این سوالات دسته بندی و هفته آینده با حضور امیر قلعه‌نویی در برنامه فوتبال برتر از سرمربی تیم ملی پرسیده شود.

امیر قلعه‌نویی برای دومین بار هدایت گر تیم ملی در جام ملت‌ها شد. او در تجربه اول در سال ۲۰۰۷ و در ضربات پنالتی حذف شد. به زعم امیر قلعه‌نویی بعد از این مسابقات او توسط برنامه‌های تلویزیونی مورد نقد شدید و غیر منصفانه قرار گرفت. اما این بار به نظر می‌رسد، شرایط کمی تغییر کرده است. به خصوص که فدراسیون فوتبال قرارداد این مربی را تا پایان جام جهانی تمدید کرده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا