ورزشی

درخواست ویژه و فوری نکونام از خطیر بعد از بازی استقلال – هوادار

استقلال مهاجم کارآمدی را به ترکیب اضافه کرده اما تا اکنون نتوانسته از این مهاجم در ترکیبش بهره ببرد.

استقلال از آنجایی که این فصل با دو مهاجم بازی می کند، نیاز به این دارد که روی نیمکت هم مهاجم داشته باشد. بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم آبی جواد نکونام بعد از بازی با هوادار به طور جدی از علی خطیر درخواست کرد که هر چه سریعتر مقدمات بازی گوستاوو بلانکو را در ترکیب استقلال فراهم کند و در این صورت سرمربی تیم استقلال به احتمال قوی از گوستاوو در بازی با آلومینیوم اراک بهره خواهد برد.

گوستاوو بلانکو ۳۱ ساله و آرژانتینی که در لالیگا بازی کرده در هفته‌های اخیر با وجود قرارداد با استقلال به دلیل نداشتن کارت بازی نتوانسته برای استقلال به میدان بیاید. استقلال به سقف قرارداد نزدیک است و تنها در صورتی می تواند قرارداد واقعی گوستاوو را ثبت کند که بازیکنان فعلی استقلال قراردادشان را کاهش دهند.

علی خطیر در این باره با بازیکنان استقلال صحبت کرده است. یکی دو بازیکن از جمله مهدی مهدی پور به باشگاه استقلال برای کاهش قرارداد خود قول داده اند و اگر دیگر بازیکنان هم از مهدی مهدی پور تبعیت کنند، گوستاوو بلانکو از این هفته قادر خواهد بود در ترکیب تیم آبی به میدان بیاید.

ظاهرا علی خطیر به جواد نکونام قول داده است همه ی تلاش خود را بکار می گیرد تا این هفته کارت بازی گوستاوو را دریافت کند. او به تازگی مجوز بازی امید حامدی فر را دریافت کرد. این بازیکن در بازی با هوادار برای دقایقی در ترکیب تیم آبی به میدان آمد./خبر ورزشی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا