ورزشی

افشاگری واتساپی یک خبرنگار علیه چهره مشهور/ پیامی که خیلی زننده است!

یک خبرنگار اسپانیایی فاش کرد که در یکی از پیام‌رسان‌های معروف از سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پیامی توهین آمیز دریافت کرده است.

بارسلونا بعد از حذف ناپولی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا – اتفاقی که از سال ۲۰۲ بی‌سابقه بود – هفته خوبی را سپری کرد اما افشاگری یک خبرنگار اسپانیایی درباره ماجرایی که میان او و ژاوی هرناندس رخ داده بود، کام سرمربی کاتالان‌ها را کمی تلخ کرد.

بعد از بازی، ژاوی با گلایه از انتقادات رسانه‌ها از پوشش اخبار مربوط به تیم او و اشاره به مطلبی با عنوان «احمق اروپا» درباره باخت بارسلونا به شاختار دونتسک در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل جاری، از خجالت خبرنگاران درآمد. او اما فاش نکرد که بابت مطلب فوق با نویسنده آن (رامون بسا) گپی نه چندان صمیمانه داشته اما نویسنده مطلب خودش این کار را انجام داد و فاش کرد که به صورت خصوصی با سرمربی کاتالان‌ها صحبت کرده و توضیح داده که مطلبش نه فقط در نقد بارسلونای تحت هدایت ژاوی، بلکه در نقد عملکرد بارسلوناهای تحت هدایت کیکه ستین و رونالد کومان در اروپا نیز بوده است.

شب گذشته (جمعه) اما یک خبرنگار دیگر نیز فاش کرد که تجربه‌ای مشابه را با ژاوی داشته است. مانوئل ژابوا در گفت‌وگو با رادیو کادناسر اسپانیا، فاش کرد که سال ۲۰۱۸ که ژاوی هنوز سرمربی بارسلونا نشده بود، در پیام رسان واتساپ پیامی نه چندان محترمانه از این مرد اسپانیایی دریافت کرده است.

او گفت: درست پس از نوشتن یک مطلب درباره کریستیانو رونالدو و انتقاد از تمارض‌های او برای گرفتن پنالتی بود که این اتفاق افتاد. من در آن مطلب اشاره‌ای هم به ژاوی داشتم و نوشتم که بازی تمام نمی‌شد مگر اینکه او بیاید و تصمیم بگیرد که چه کسی لایق بردن بوده است. او بعد از آن چند پیام خصوصی در واتساپ برایم فرستاد که خیلی زننده بودند و من نمی‌خواهم محتوای آنها را فاش کنم، چون خصوصی بودند./خبرگزاری تسنیم

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا