اصفهان

در انتظار رای کنفدراسیون آسیا/ انتقال بازیهای سپاهان به فولادشهر!

در انتظار رای کنفدراسیون آسیا/ انتقال بازیهای سپاهان به فولادشهر!

همان عاملی که باعث شد دیدار دیدار تیم های فوتبال سپاهان و الاتحاد در ورزشگاه نقش جهان برگزار نشود، اجازه نخواهد داد دیدار بعدی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم در این ورزشگاه برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، هر چند هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا رای انضباطی خود در مورد دیدار برگزار نشده تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان را اعلام نکرده و باید امید داشت یا نتیجه به سود سپاهان باشد یا رای به برگزاری دوباره بازی داده شود اما یک طرف این رای هم می تواند باخت سپاهان باشد.

با این وجود هنوز از سوی باشگاه سپاهان شفاف سازی درستی از ماجرای رخ داده بین مسئولان این باشگاه و ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا و دلایلی که باعث شد این دیدار دقایقی قبل از برگزاری لغو شود، صورت نگرفته است.

همین کوتاهی باشگاه سپاهان در شفاف‌سازی باعث انتشار اخبار ضد و نقیض و البته گمانه زنی‌هایی در مورد دلیل لغو این بازی شد که ذهن مخاطبان و علاقمندان به فوتبال را آشفته کرد. چه بسا اگر بعد از بازی باشگاه سپاهان دلیل لغو این بازی را درست و دقیق اعلام می کرد، از برخی مصاحبه ها و اظهارنظرهای غیرواقع جلوگیری می شد.

آنچه مسلم است کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از دریافت گزارش ها و بررسی همه جانبه این اتفاق، رای خود را با ذکر دلیل لغو آن اعلام خواهد کرد. در این صورت اگر رای به محکومیت باشگاه سپاهان صادر شود، وضعیت دیدارهای آینده پیچیده خواهد شد.

اگر سپاهان بازنده این دیدار شود باید دیدارهای بعدی اش را در ورزشگاهی غیر از نقش جهان برگزار کند تا بازهم به مشکل نخورد. مسئولان باشگاه در این فکر هستند که ورزشگاه فولادشهر اصفهان را جایگزین نقش جهان کنند تا بتوانند بازی های بعدی در لیگ قهرمانان آسیا را بدون مشکل برگزار کنند./خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا