اجتماعی

کشف 40 میلیارد ریال محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق در بازار تهران

کشف 40 میلیارد ریال محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق در بازار تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 25 هزار قلم محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 40 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا،سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده بازار چهارسوق بزرگ تهران شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای خارجی قاچاق در انباری در بازار تهران چهارسوق بزرگ کوچه صندوق سازان تخلیه و دپو گردیده که به وسیله خودروهای شوتی کالای خارجی را به این مکان منتقل و سپس در بازار توزیع می نماید.

سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص گردید محل انبار کالا بوده که در سامانه انبارها نیز ثبت نگردیده و مشاهده می نمایند مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع آرایشی و بهداشتی در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل تعداد ۲۴۵۰۲ عدد آرایشی و ۱۴۵۶ عدد لوازم بهداشتی تولید کشور چین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: مصرف کنندگان داروها و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به دلیل انقضای تاریخ مصرف و فاقد استاندارد لازم بودن، معمولا به انواع بیماریها و امراض پوستی دچار می شوند. لذا از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

پایان پیام/خبرگزاری فارس

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا