ایرانجهان

معاون امنیتی وزیر کشور: پاکستان عزم جدی‌تری برای اخراج تروریست‌ها از خاک خود داشته باشد

معاون امنیتی وزیر کشور: پاکستان عزم جدی‌تری برای اخراج تروریست‌ها از خاک خود داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به اطلاعیه گروه تروریستی جیش‌الظلم درباره حضور در خاک پاکستان، گفت: پاکستان باید عزم جدی تر و قاطع‌تری را برای برخورد با تروریست‌ها داشته باشد.

سیدمجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، با اشاره به حضور برخی جریانات تروریستی در پاکستان گفت: ما با پاکستان همکاری اطلاعاتی و امنیتی داریم و در مقابله با گروه‌های تروریستی هستیم و یک ارتباط برادرانه داریم و دائماً در حال تماس و ارتباط هستیم اما متأسفانه برخی گروه‌های تروریستی در خاک پاکستان لانه کرده اند.

وی اضافه کرد: اگرچه متولیان در پاکستان از حضور تروریست‌ها اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند ولی روز گذشته گروه تروریستی جیش‌الظلم که خود را به دروغ جیش العدل نامیده رسماً اطلاعیه داد که در خاک پاکستان هستیم. البته بعد از اینکه متوجه خطای خود شدند سعی کردند این اشتباه را اصلاح کنند‌ که این بی فایده است و این اعتراف صریح خود گروهک است که در خاک پاکستان است.

وی اظهار داشت: ما به پاکستان بارها تاکید کردیم که این تروریست‌ها در خاک شما لانه کرده اند و البته پاکستان هم همیشه قول همکاری داده است اما این نیازمند است که عزم جدی تر و قاطع‌تری را برای برخورد، اخراج و انهدام تروریست‌ها داشته باشد.

پایان پیام/خبرگزاری فارس

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا