ورزشی

اتفاقات عجیب در حاشیه یک بازی مهم لیگ قهرمانان اروپا/ آرسنال هوادارانش را تهدید کرد؛ محرومتان می‌کنیم!

آرسنال اعلام کرده که هواداران این تیم حق فروش بلیت به طرفداران رقیب را به هیچ وجه ندارند.

آرسنال هواداران خود را تهدید کرده که اگر بلیت بازی با بایرن مونیخ را به طرفداران بایرن بفروشند با محرومیت مواجه خواهند شد. آرسنال روز سه‌شنبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بایرن مونیخ است.

بایرن در حالی به لندن سفر کرده که هواداران این تیم از سوی یوفا محروم شده‌اند به این دلیل در بازی مقابل تیمهای کپنهاگن و لاتزیو مواد آتش‌زا به زمین پرتاب کرده بودند.

با این وجود، مسئولان باشگاه آرسنال نگران هستند که هواداران بایرن بتوانند به بلیتها دسترسی داشته باشند و به همین دلیل اقدامات پیشگیرانه انجام داده‌اند. آرسنال برای پرهیز از روی دادن اتفاقات پیش‌بینی نشده، از تاریخ ۱۱ مارس تا کنون و بعد از مرحلکه یک هشتم نهایی به هیچ عضو جدیدی بلیت نفروخته‌اند.

این باشگاه همچنین هواداران آرسنال را تهدید کرده که چون هواداران بایرن حق حضور در این مسابقه را ندارند صندلی هر هواداری که در اختیار بایرنی‌ها باشد را شناسایی کرده و آن فرد را محروم خواهند کرد. اخیرا اخباری منتشر شده که تعدادی از طرفداران آرسنال بلیت‌های خود را با قیمتهای چند برابری به هواداران بایرن فروخته‌اند.

بایرن هم از سوی دیگر از هواداران خود خواسته که به‌هیچ‌وجه به لندن برای تماشای بازی سفر نکنند. به بایرن مونیخ فقط ۲۰۰ بلیت اختصاص داده شده که برای دوستان و خانواده بازیکنان است و حدود ۲۰ صندلی هم به مقامات باشگاه اختصاص داده شده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا