اصفهان

اجتماع عاشقان نبوت در اصفهان برگزار می‌شود/تجمع هیئات در صحن قدس

اجتماع عاشقان نبوت در اصفهان برگزار می‌شود/تجمع هیئات در صحن قدس

اصفهان – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: اجتماع عاشقان نبوت همزمان با شهادت امام رضا(ع)در اصفهان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی فوقی با اشاره به حضور چشمگیر هیأت‌های مذهبی استان اصفهان همزمان با سالروز شهادت امام رضا علیه‌السلام در مشهد مقدس، اظهار داشت: هر ساله خیل عظیم عاشقان امام رئوف از سراسر استان در قالب دسته‌جات عزاداری در مشهد مقدس حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: سال گذشته ترتیبی اتخاذ شد تا هیئات مذهبی استان به صورت یکپارچه در یکی از صحن‌های حرم مطهر رضوی برنامه عزاداری اجرا کنند و امسال نیز برای دومین سال پیاپی، اجتماع مردمی و عزاداری هیئات مذهبی استان اصفهان به صورت متمرکز در صحن قدس برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فوقی افزود: این آئین ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۵ شهریورماه مصادف با سالروز شهادت امام رضا علیه‌السلام در صحن قدس رضوی با سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان و مدیحه سرایی آقایان میرباقری، نیکان نسب و نجیبی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان همچنین به مهم‌ترین برنامه‌های عزاداری دهه آخر ماه صفر در شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: کاروان عزاداری و اجتماع عاشقان نبوّت و امامت، روز پنجشنبه ۲۳ شهریور ساعت ۱۶ از پل بزرگمهر به سمت گلستان شهدا و همچنین روز شنبه ۲۵ شهریور ساعت ۱۶ از میدان فیض تا گلستان شهدای اصفهان برنامه‌ریزی شده است./خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا