اجتماعی

بازی «کودکان اربعین» به‌روز رسانی شد

بازی «کودکان اربعین» به‌روز رسانی شد

بازی موبایلی «کودکان اربعین» همزمان با ایام اربعین حسینی به‌روزرسانی شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، بازی کودکان اربعین که یکی از بازی‌های حاضر در بخش بازی‌های موبایلی هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران است، همزمان با برگزاری این مسابقات، به‌روزرسانی شد.

همچنین مرکز نوآوری بازی و سرگرمی‌های ایرانی اسلامی مهاد همزمان با ایام اربعین 2 پویش نیز برای کاربران این بازی تدارک دیده است.

کودکان علاقه‌مند به شرکت در این پویش می‌توانند با نصب این بازی در پویش ملی کودکان اربعین شرکت کنند و با ارسال عکس و فیلم‌ یا شرکت در مسابقه بازی موبایلی از جوایز ویژه‌ای شامل بازی رومیزی، بسته‌های رنگ‌آمیزی، تبرکی حرم‌های مطهرو نگین انگشتری حرم سیدالشهدا (ع) بهره‌مند شوند.

بازی «کودکان اربعین» یک مجموعه بازی با موضوع سفر پیاده‌روی اربعین برای کودکان 3 تا 9 سال است که کودک را با کاروان «کودکان اربعین» همراه می‌کند تا او را در قالب بازی‌های موکب‌داری، عبور از مرز، زیارت اماکن مقدس کربلا و… با خاطرات و حال و هوای این سفر آشنا‌ کند.

این بازی توسط مرکز نوآوری بازی و سرگرمی‌های ایرانی اسلامی مهاد و در سبک ماجراجویی برای پلتفرم اندروید طراحی شده و روند به‌روزرسانی آن با هدف نگه داشتن کاربران آن در فضای بازی به طور مرتب انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در پویش ملی کودکان اربعین می‌توانند به نشانی go2l.ir/Arb01 مراجعه کنند.

پایان پیام/خبرگزاری فارس

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا