ورزشی

آغاز هفته ششم با برتری آلومینیوم در خانه نساجی/ زور رحمتی به تیمِ سابقش نرسید

هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که به تعویق افتاده بود، با برتری آلومینیوم اراک مقابل نساجی مازندران آغاز شد.

پیش از این قرار بود هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور طی روزهای چهارم و پنجم مهر ماه برگزار شود که به واسطه حضور تیم فوتبال امید کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو و درگیری تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و نساجی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا این هفته لغو و برگزاری آن به هفته جاری موکول شد.

تیم‌های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۸ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزارکننده نخستین دیدار این هفته بودند که در پایان به برتری یک بر صفر آلومینیوم اراک انجامید.

تنها گل بازی توسط احسان قهاری در دقیقه ۳ وارد دروازه رشید مظاهری و نساجی مازندران شد تا سه امتیاز در کارنامه آلومینیوم اراک ثبت شود.

این بازی تقابل سیدمهدی رحمتی با تیم سابقش بود که در نهایت زور او و شاگردانش به تیم اراکی نرسید و دست خالی میدان را ترک کردند.

آلومینیوم اراک با برتری در این بازی ۱۲ امتیازی شد و به رده چهارم جدول لیگ برتر صعود کرد. نساجی نیز با پنج امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

قضاوت دیدار نساجی مازندران – آلومینیوم اراک برعهده علی صفایی بود. او در این بازی به وحید محمدزاده و محمدرضا آزادی از نساجی و محمد لطفی، عارف حاجی عیدی و اسماعیل شریفات از آلومینیوم نشان نداد./تسنیم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا