ورزشی

عکس تاریخی دروازه‌بانان استقلال و پرسپولیس در کنار هم

دروازه‌بانان استقلال و پرسپولیس سال‌ها پیش در کنار یکدیگر عکسی به یادگار گرفتند که بدون شک آن زمان خودشان هم فکر نمی‌کردند تا این حد جنبه نوستالژیک پیدا کند.

در تابستان سال ۱۳۷۵ به مناسبت سالگرد بازگشت آزادگان سرافراز به کشور، دیداری دوستانه میان پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس برگزار شد و این فرصت بسیار مغتنمی بود تا بزرگان فوتبال کشورمان دوباره با یکدیگر ملاقات کنند.

در آن مقطع عزیز اصلی، سنگربان اسبق پرسپولیس که در دهه ۴۰ این وظیفه را بر عهده داشت و پس از پایان دوران فوتبالش به سمت سینما متمایل شد، از آلمان به ایران آمده بود تا چند روزی در وطن بماند و با استفاده از همین فرصت در مسابقه پیشکسوتان هم حضور یافت. از طرف دیگر ناصر حجازی، سنگربان فراموش‌نشدنی استقلال هم که در مقطع مذکور سرمربی ماشین‌سازی تبریز بود، در این بازی حاضر شد و با دیدن عزیز اصلی برخورد بسیار گرمی با او داشت. ناصرخان به رسم ادب و احترام به پیشکسوت سمت عزیزآقا رفت و سنگربان اسبق پرسپولیس هم فوق‌العاده گرم با او برخورد کرد.

حالا چیزی حدود ۲۸ سال از ثبت این عکس می‌گذرد و هر دوی این عزیزان آسمانی شده‌اند اما خاطراتشان از حافظه فوتبال ایران پاک نخواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا