اصفهان

استقلال به تیم «آهنی» لیگ رسید/ تراکتور به دنبال آشتی با هواداران

استقلال به تیم «آهنی» لیگ رسید/ تراکتور به دنبال آشتی با هواداران

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می شود که در مهم‌ترین دیدار هفته ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران مقابل هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شهرضافردا، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران از روز پنجشنبه با پیروزی ۳ بر یک سپاهان مقابل استقلال خوزستان در اهواز آغاز شد تا شاگردان مورایس به رده دوم جدول لیگ برسند اما ملوان با پیروزی در تهران تنها یک روز به سپاهانی‌ها وقت داد تا در ده دوم حضور داشته باشد.

روز جمعه ملوان بندر انزلی با پیروزی یک بر صفر مقابل هوادار با ۱۹ امتیاز به رده دوم جدول رسید و صنعت نفت آبادان هم با پیروزی ۲ بر صفر در کرمان مقابل مس رفسنجان توانست از انتهای جدول کنده شود. دیدار تیم‌های پیکان تهران و آلومینیوم ارک که جنجال زیادی را به همراه داشت با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

رقابت‌های این هفته، امروز شنبه ۴ آذر با برگزاری ۳ دیدار در حالی پیگیری خواهد شد که مهم‌ترین دیدار هفته بین تیم‌های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.

شمس آذر به دنبال گرفتن امتیاز در خانه

شمس آذر قزوین در هفته یازدهم در حالی میزبان تیم فوتبال گل گهر سیرجان خواهد بود که به دنبال پیروزی و کسب امتیاز است تا جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشد. شاگردان سعید دقیقی در ۵ بازی اخیر خود یک شکست دو پیروزی و دو تساوی نتایج قابل قبولی را برجا گذاشته‌اند.

این نخستین مسابقه دو تیم در تاریخ لیگ برتر است، شمس آذر در این فصل به لیگ برتر صعود کرده و با وجود کسر سه امتیاز، این تیم با ۹ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته است.

گل گهر سیرجان سه هفته است که شکست نخورده اما کار بسیار سختی مقابل تیم شمس آذر دارد چرا که این تیم ۴ هفته می‌شود که به هیچ تیمی نباخته و به دنبال پیروزی دیگری است تا به رده‌های بالای جدول لیگ برتر برسد.

استقلال به تیم «آهنی» لیگ رسید/ تراکتور به دنبال آشتی با هواداران

تراکتور به دنبال اعاده حیثیت

تراکتوری‌ها در هفته یازدهم در حالی به مصاف فولاد خواهند رفت که در تبریز میزبان هستند و باید در حضور تماشاگران مقابل این تیم صف آرایی کنند. شاگردان خمز با توجه به این که در رده ششم جدول قرار دارند اما هواداران از عملکرد بازیکنان و کادر فنی راضی نیستند و پیش دیدار با فولاد در تمرینات هم علیه بازیکنان و کادر فنی این تیم به جز خمز شعار دادند. شاگردان خمز با ۵ پیروزی و ۵ شکست و با ۱۵ امتیاز در رده پانزدهم جدول ایستاده‌اند.

فولاد با یک برد پر حرف و حدیث مقابل آلومینیوم اراک ۹ امتیازی شد و خود را به رده دوازدهم جدول رساند اما ۴ گل زده در ۱۰ مسابقه آمار جالبی برای خط حمله این تیم اهوازی نیست. تیم فوتبال فولاد این روزها به دلیل اختلاف بین سرمربی و باشگاه روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. هرچند دو بازیکن یعنی ایوب والی و محمد عباس زاده به تمرینات قرمزپوشان باز گشتند اما باید دید نتیجه به چه شکل خواهد بود.

شاگردان مارتینز در صورت شکست در این دیدار شرایط پیچیده‌تری را در جدول پیدا خواهند کرد و کار آنها برای صعود به رده‌های بالاتر مشکل خواهد شد.

استقلال به تیم «آهنی» لیگ رسید/ تراکتور به دنبال آشتی با هواداران

استقلال در اندیشه فتح نصف جهان و صدرنشینی

مهم‌ترین مسابقه هفته یازدهم در اصفهان بین تیم‌های اول و سوم جدول لیگ برتر برگزار خواهد شد. جایی که استقلال صدرنشین ۲۲ امتیازی باید به مصاف ذوب آهن ۱۸ امتیازی برود. صدرنشینی آبی پوشان پایتخت در صورت شکست در این دیدار به خطر خواهد افتاد و شاگردان نکونام بیش از پیش باید به فکر حفظ نتایج خود باشند.

چالشی که جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال با آن روبه‌رو خواهد بود نبودن محمدحسین مرادمند در خط دفاعی است. مرادمند یکی از مهره‌های اصلی خط دفاعی آبی‌های پایتخت است و باید دید نکونام برای دیدار امروز از چه ترکیبی استفاده خواهد کرد.

ذوب آهنی‌ها هم با محمد ربیعی در این فصل نتایج خوبی را کسب کردند و حریف سرسختی برای آبی‌ها هستند. پیش از این دیدار سبحان خاقانی بازیکن سابق استقلال که این فصل به ذوب آهن رفته است، رباط صلیبی‌اش پاره شد و ضمن از دست دادن بازی استقلال مدت‌ها از میادین دور خواهد بود. شاگردان ربیعی برای رسیدن عقب نماندن از رقبای خود محکوم به پیروزی در این دیدار هستند./خبرگزاری مهر

برنامه بازی‌های امروز (شنبه) هفته یازدهم:

* شمس آذر قزوین – گل گهر سیرجان ساعت ۱۵

* تراکتور تبریز – فولاد خوزستان ساعت ۱۵

* ذوب آهن اصفهان – استقلال تهران ساعت ۱۷:۳۰

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا