ورزشی

پیام کوتاه جواد نکونام برای هواداران استقلال

جواد نکونام در مواجهه با هوادارانی که مجوز حضور در تمرین را نگرفته بودند، با بیان عبارت «عیب ندارد» محل را ترک کرد!

در حالی که عصر روز گذشته از قول افراد رسانه‌ای نزدیک به جواد نکونام عنوان شده بود تمرین امروز صبح استقلال با حضور تماشاگران است، اما مدیران باشگاه در آخرین ساعات پنجشنبه در اطلاعیه ای اعلام کردند حضور هواداران در کمپ ناصر حجازی امکان‌پذیر نیست تا یک بار دیگر اختلافات میان مدیرعامل و سرمربی علنی شود.

با این حال تعدادی از هواداران استقلال امروز به محل کمپ مرحوم ناصر حجازی رفتند و خواهان حضور محل تمرین شدند. این هواداران اما از سوی مسئولان کمپ مجوز ورود را پیدا نکردند.

هواداران ناراضی استقلال در تمام مدت برگزاری تمرین پشت در کمپ مرحوم حجازی ماندند و منتظر خروج جواد نکونام سرمربی آبی‌ها شدند. هنگام خروج نکونام از کمپ، هواداران حاضر در محل جلوی خودروی او را گرفتند. این هواداران ابتدا با شعار «جواد لالیگایی» به تشویق نکونام پرداختند و سپس چند دقیقه با او به گفت‌وگو پرداختند.

یکی از هواداران که به نمایندگی از سایر افراد صحبت می‌کرد، خطاب به نکونام گفت: «ما تمام‌قد پشت سیاست‌های کاری‌ات هستیم چون آن زمان به فولاد متعهد بودی و به استقلال نیامدی.»

در این هنگام یکی دیگر از هواداران حرف دیگری را قطع کرد و با صدای بلندتر گفت: «خط قرمز ما هواداران شما هستی، هیچ‌کس نمی‌تواند به شما بگوید بالای چشمت ابروست.»

سرمربی استقلال بعد از گوش دادن به حرف‌های تعدادی از هواداران سوار برخودروی خود شد. همزمان با نشستن جواد نکونام پشت فرمان خودروی خود یک هوادار فریاد زد: «آقا جواد، ما می‌دانیم که قرار بود تمرین امروز با حضور تماشاچی باشد اما…»

در این حال و هوا هوادار دیگری با صدای بلند خود حرف او را قطع کرد و فریاد زد: «پشت سیاست‌های کادر فنی هستیم. آقا جواد، بمونی برامون.»

نکته قابل توجه این بود که در تمام این دقایق نکونام فقط صحبت‌های هواداران را شنید و هیچ حرفی بر زبان نیاورد. او وقتی قصد ترک محل را داشت، فقط با بیان عبارت «عیب ندارد»، از پشت فرمان دستی تکان داد و خودرو را به حرکت درآورد و محل را ترک کرد./خبر ورزشی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا